Perşembe, Temmuz 7

MİM!

Yaşşasın, artık ben de mimliyim! Sevgili Rory beni mimlemiş, bu ilki bana yaşattığı için kendisine tekrar teşekkür ederim...

Mim'in konusu şu: Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız, neyi kurtarırsınız ?

Kesinlikle kemanım....20 yıldır ayrılmaz bir parçam oldu ve onsuz bir hayat düşünemiyorum,yansa çok üzülürdüm herhalde...

Bu arada şu anda kutuların arasından dünyayla bağlantı kuruyorum.Yarın ev değiştiriyoruz ve hemen internetim olamayacağı için çok sık yazamayabilirim..Yine de fazla devamsızlık yapmamaya çalışacağım.

Ve şimdi mimlediklerim: funda,Lady Jane,Kısaca Fd,coco jelly,bi kitabı bi günde bitiren kız.,bokbocesii,soluk



4 yorum:

  1. CANIM BEN BLOğuna bayıldım bitek laci olan arka plan gözü pek bi fena aldı=( sanatçısın demek..sanatçı ruhlara hayranlığım ve sevgim sonsuzdur.buralara gelsen ve uzun uzun sanattan sohbet etsek ne iyi olur sarılırım sana!

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim. geç yanıtlayabildiğim için kusura bakma lütfen :) sevgiler http://soluk-nefes.blogspot.com/2011/07/mim-2.html

    YanıtlaSil