Perşembe, Haziran 30

Kurtarıcı IKEA

Malum,taşınma dönemi ve şimdi yaşadığımızdan daha geniş bir eve terfi edeceğimiz için dekorasyon araştırmaları hızla devam ediyor.. Yatak odası dolapları, tv ünitesi vs. hepsinin dizaynı yapıldı,siparişleri verildi fakat tekli koltuk arayışı sürüyor. Büyük ihtimal salondaki herşey geldiğinde renk olarak karar verip öyle bir seçim yapacağım.

Bu akşam yine IKEA tavaf edildi (daha kaç kere gideceğiz acaba?) Açıkçası çok büyük,temel ev eşyalarında pek tercih etmiyorum ama daha ufak dekorasyonlarda - lamba,sehpa gibi- IKEA'nın tarzını çok beğeniyorum.. Mesela bu koltuğu beğendik.Deseni ve rahatlığıyla favorilerimiz arasına girdi.Ektorp koltukların ününü daha önce de duymuştum zaten.. Düz renk kanepemin yanında çok hoş durabilir.. Bakalım..

IKEA evimizin herşeyi!.....değil ama bir kısmı olabilir sanırım..

2 yorum:

  1. güle güle oturun yeni evinizde :) ikea'da gerçekten güzel eşyalar oluyor ama ben de dolap, yatak gibi büyük eşyaları ikea'dan almayı pek tercih etmiyorum, demonte olduğu için kurduktan sonra diyelim ki yeniden taşınacaksınız, tekrar sökmek gerektiğinde eşyalar zedeleniyor, pek sağlam olmayabiliyor. bu koltuğu ben de çok beğenmiştim. ikea'nın en büyük avantajı çok çeşit olması ama insan onca eşyanın arasında kendini kaybediyor ve ihtiyacı olmayan şeyleri bile satın alabiliyor bazen :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler.. evet bizim de 'şöyle bir bakalım' diye girip,elimizde bir sürü ıvır-zıvırla kendimizi kasada bulduğumuz günler çok oldu. :)

    YanıtlaSil