Çarşamba, Ekim 21

Masal Şehrim,gece en güzel....









Geçen akşam Eminönü'ndeki Hamdi Restoran'a gittik.Yemekler çok ahım şahım değildi,mesela yediğim en iyi ali nazik diyemem..Servis çok iyiydi ama..Bir de tatlı yiyecekseniz (oranın spesyaliymiş) baklavayı tercih edin.Ben hata ederek kötü bir künefe yedim (yani yemedim).





Ama manzara..Sırf manzara için bile gidilebilir oraya.Bir kere bir sürü köprü ayağınızın altında.Camiler,Galata Kulesi...Muhteşemdi,gece olduğu için ayrıca masal gibiydi.Bütün çarpıklıklarına rağmen dünyanın en güzel şehrinde yaşıyorum ben,gerisi hikaye..

2 yorum:

  1. Manzarasına kesinlikle hayran olduğum bir mekandır, yurtdışından arkadaşlarım geldiğinde mutlaka götürürüm bi gece, şimdiye kadar ordan gördükleri manzara sonrasında İstanbul'a aşık olmayanı görmedim :)) güneşli bir bahar gününde akşamüstü bir kahve için de keyiflidir, tavsiye ederim :))))

    YanıtlaSil
  2. Evet aslında gündüz gözüyle de bir görmek lazım...

    YanıtlaSil