Perşembe, Eylül 10

Sel :(

Dün evimin yollarında selden insanlar öldü...Hergün geçtiğim yollarda araba yerine taşan derelerden oluşan azgın nehirler aktı...Sonra da utanmadan çıkıp ne dediler: Doğanın işi yapılacak birşey yok!!
Bu aşık olduğum,ama bir o kadar da çarpıklıklarla dolu şehirde başınıza bir saçmalık gelmesi gerçekten birgün kadar yakınmış,dün akşamüstü sel sonrası çamur kaplayan yolları,çamurlardan birşeyler çıkartmak uğruna üşüşen insanları canlı canlı görünce bunu daha iyi anladım!!
Yine de İstanbul'suz olmuyor işte :(

2 yorum:

  1. yaz çocuğu olmama rağmen oldum olası sonbaharı ve yağmuru severim.. her yağmur yağışında evde oturup izlemekte keyif verirdi sokakta ıslanmakta...istanbulda yaşıyoruz ya biyandan ya alibeyköydekileri düşünür üzülürdüm bi yandandan da çatısından bacasından evine su basanları... şimdi bi de bu son olanları görünce...yağmur berekettir ama ben artık yağsın istemiyorum...

    YanıtlaSil
  2. I have no idea what anything on your blog says, but I just thought you had a really cool mouse, so I thought I should say hello.

    YanıtlaSil