Pazar, Ağustos 23

Ara Kafe







İki gün önce de Ara Kafe'deydim.Taksim'deki favori mekanımdır diyebilirim.Galatasaray meydanında,PTT'nin yanındaki dar sokaktadır.Sahibi de ünlü fotoğraf sanatçımız Ara Güler'dir,dolayısıyla duvarlar kocaman nefis fotoğraflarla doludur,bakarken kendinizi kaybedersiniz...Rengarenk camlı girişi çok güzeldir bu restoranın,beni ilk o görüntü çekiyor hep.

Yemekler derseniz,hele birde patlıcan severseniz 'Balkan köfte'yi özellikle tavsiye ederim.Kocaman bir porsiyon geliyor,bitiremeyebilirsiniz ona göre :)

Şu anda PTT binası yenilendiği için sokakçık iskeleler arasında kalmış ama yine de bu güzel mekanın keyfi çıkarılabilir,hazır havalar güzelken...En alttaki foto bana ait,diğerlerini Google'dan buldum..

5 yorum:

  1. nasıl güzeldir ara kafe... üniversite yıllarımın favori mekanıydı... bi delimonlu bahçe... iyi ki hatırlattın... gitmek lazım bi ara... sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. evet limonlu bahçe de çok güzeldir gerçi 2 yıldır gitmedim,değişti mi acaba?..

    YanıtlaSil
  3. blog dünyasına sen de benim gibi hoşgeldiiinnn...ne iyi ettinde geldin...

    YanıtlaSil
  4. bak ben ara cafe'nin nane yapraklı limonatasına bayılırdım, süperdi..

    YanıtlaSil
  5. Sevgili çellist kedi,ben de uzun zamandır içmiyorum,ne yalan söyleyeyim,hala aynı güzellikte yapıyorlar mı bilmiyorum... :)

    YanıtlaSil